heraisolde

Alla inlägg den 10 juli 2012

(Y)

Av heraisolde - 10 juli 2012 10:43

Va ute på sjön igår, sååå himla sköönt :) Martina följde med o väl därute träffade vi emma o hennes familj så vi var med dom sen :) badade mycket, suuperskönt, trodde det skulle va iskallt men de va typ 20 grader! o så solade vi också såklart.. efter de åkte vi till stallet o jag red ut, pigg va hon eftersom hon vilat i 3 dagar men himla fin! Tränade på att korta o länge henne o verkligen jobba henne bakifrån, de vart väldigt jobbigt för både häst o ryttare må ja säga (kanske för att jag hade regnkläder på mig för jag trodde de skulle bli regn när de va skinande sol) så Hera fick ett litet ryck o hoppa i luften samtidigt som hon typ hoppade åt sidan i en stegring elr nått för att slippa de jobbigaste ;) men de va bara att göra om övningen så gick de jättebra! kan säga att både ja o Hera kom hem dyngsura av svett, så Hera svampade jag av o jag fick en dusch när jag kom hem! :D HÄrlig dag!


// Julia :)


haha de kanske har ryktats om att jag har en knäpp kanin, de stämmer! han börja med passians men vem vet

sen kanske han startar en blogg ;)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards