heraisolde

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av heraisolde - 8 juli 2012 21:34

för bad uppdatering ;) men idag har jag varit i stallet ganska länge, Hera fick vila då det var SPÖREGN, minst sagt, 3e dan i rad hon vilar men de förtjänar hon efter alla träningar o tävlingar :) Hera har haft lite otur de senaste dagarna :i(  häromdagen satte hon i halsen o fick foderstrupsförstoppning, tur det r så gulliga människor i stallet som hjälpte Hera så bra! stort tack till er! <3 o igår kom hon in med svullet öga (inte konstigt dessa tider med alla bromsar) så Karin o Helena hjälpte mig o rengjorde det så nu är Hera på topp igen ;) Senaste dagarna har Hera verkligen vart supergosig ,hon är ju alltid gosig men nu är hon super gosig, hon kommer fram hela tiden o ska gosa o pussa på en, så söt :) <3


// Julia



Bara för jag vill ha riktig sommar!

 

;)

Av heraisolde - 8 juli 2012 18:54

Idag har jag ridit ut en sväng i spöregnet, snacka om Svensk sommar.

Och om 5 dagar åker jag o mamma på meeting i Rimbo, LÄNGTAR. Så här är planeringen för Isoldes vecka:


MÅNDAG:  Rida ut en sväng i skogen

TISDAG:  Åka o rida dressyr på Bullersta

ONSDAG:  Vila

TORSDAG: Mamma ska rida lite och trimma Isolde inför helgen.

FREDAG:  Skritta ut en sväng och på eftermiddagen åker vi till Rimbo

LÖRDAG: Dressyrtävling LC:1

SÖNDAG: Hopptävling LC


Ha en bra vecka       Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards