heraisolde

Alla inlägg under juni 2012

Av heraisolde - 30 juni 2012 09:38

Japp idag äre lördag, gooodiiistiime! :)

hann inte blogga nått igårkväll så jag skriver vad som hände igår nu:

Skrittade ju somsagt ut en sväng igår barbacka, mamma följde med o gick, hittade massor av smultron som mamma fick plocka o jag och Hera åt upp :P Gott :)

Sen åkte vi hem o åt lunch sen kom Martina o hon, jag o mamma körde vidare mot Norrköping.. först till Ingelsta, sen till stan o sen till ingelsta x) Köpte 2 grejer på Vero Moda, ett par klarblåa, korta shorts o en blommig/mönstrad tröja/blus :) Sen på kvällen va jag hos Martina o vi skrattade, sorterade reklam o spelade blockwars x) Jo juste vi åt jordgubbar o grädde också :P

Idag blire väll att dela ut reklam o va med Martina! :D


Seee ya soon


// Julia :)



Vad passar bättre på sommaren än jordgubbar?!

 

:DD

Av heraisolde - 29 juni 2012 09:12

Go morgon!


Har soovit väääldigt bra inatt, kanske för att vi gick upp 04.30 igår morse men men skönt vare iaf.. Nu blir det ut o skritta på min finaste <3



//Julia

Av heraisolde - 28 juni 2012 18:39

Här kommer lite resultat från Guldsporrarna:


Reg LC A0:A0: Hera va pigg o lyssnade bra, hoppade jättebra, blev en 6e placering :)


Reg LB bed A stil, MHPC: Hera kändes fin o hoppade kanon.. Rundan kändes skitbra, kom rätt på varje hinder med god marginal o allt kändes bara super! Sen kom sista hindret, ett vanligt räcke med helvitt plank under, Hera sög tag i hindret o precis när vi ska hoppa blir hon livrädd för hindret o tvärstannade o slängde sig åt sidan, vilket ledde till avramling för min del.. Synd bara sista hindret men är inte så deppig över det direkt, är supernöjd över Hela dan det var ju trots allt vår regionala debut! :D OCH är supernöjd över Hera som skött sig super o hoppat jättebra! <33


// Julia


Världens absolut bästa ponny, för mig <3


 

Av heraisolde - 27 juni 2012 11:06

Heej Idag ska jag städa mitt rum, roligt, sen ska jag skritta ut en sväng på min lilla Isolde .

Och Imorron blire hoppträning det ska bli skojj det var länge sen nu.

Sen efter det ner på stan och klippa mig. 


Ha en bra dag... Emma   Lilla söta bebisTiora  

Av heraisolde - 25 juni 2012 17:42

jahapp idag har jag väll mest vart i stallet, Hera har ju vilat men pysslade lite med henne o fikade med Josse o Moa :) Annars har det väll inte hänt så mycket idag :P


//Julia



Hera o jag när vi baadade förra veckan :-)

 

Av heraisolde - 25 juni 2012 09:51

Tiden har bara runnit iväg :) men har iaf börjat planera för Vingåker på torsdag.. så här är min planering:


Söndag: Hoppade ett räcke på typ 1m bara för att känna oss säkra till torsdag, samt att jag hoppade med de nya stövlarna o västen (den andra va föör liten).. Hon stod o sov när jag borstade henne o så och orkade knappt gå en meter sen när vi började rida, då vart hon jättepigg! ;) Så det gick bra :)


Måndag: Vila


Tisdag: Skritta ut 


Onsdag: Rida igenom henne till torsdag, lungt.


Torsdag: VINGÅKER! Regional LC o LB, LB är även Mountain horse cup :)


/Julia :)

Av heraisolde - 23 juni 2012 11:45

Rolig midsommar vart det igår så jag hann inte blogga ;) Vi firade midsommar med 3 familjer Fälting :D På förmiddan åkte jag o Hanna ut till stallet så fick hon rida Hera :) Gick o klättrade lite , gick jättebra :)åååh vi har så söta kattungar i stallet, 3st, dom  är sååå söta o busiga, en grå fluffig, en ljus, och en gråspräcklig! :D



Förra årets kattungar, dom hade springtävling haha :D

 


Av heraisolde - 21 juni 2012 19:45

Lilla söta TioraIdag har jag inte gjort så mycket Isolde har vilat och

imorron äre midsommar, Roligt.

Så imorron blire ridtur med mamma o Daytona

så hoppas att Tiora sköter sig när vi rider.


Bye Bye Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards