heraisolde

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Hoppträning

Av heraisolde - 19 augusti 2012 09:39

för Cissi blir det idag, det blir skojj! :D Åker väll ut till stallet efter lunch någon gång och fixar och sen bär det av till Ingelsta :)

Hoppas Hera är taggad men det tror jag, det brukar hon va!

Igår red jag fram på grässlingorna, jättefiin, sen tränade jag att byta galopp över ett litet kryss.. Jag och Hera är lite knäppa vi kan göra galoppombyte helt vanligt men inte på ett litet kryss xD Men Hera va iaf super fin idag, hade suuperfin trav!! Men det kändes som att galoppsprången var ganska korta men annars brukar dem va låånga så det är ju bra att det går att korta henne också ;)


See ya


// Julia :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heraisolde - 2 september 2012 10:35

Heeej Zingos små kattungar kom i fredags kväll och dem är SÅÅÅÅÅÅ söta. Det blev 3 st en gul en gråsvart och en spräcklig med gult och vitt. Igår vare iaf hopptävling och det gick bra ficke ett stopp för och tyckte hindret var läskigt men annars ha...

Av heraisolde - 31 augusti 2012 18:15

har inte hunnit blogga på länge då skolan börjat o sen direkt till stallet osv ;) Men iaf skolan har funkat braa o stallet, Hera vilade idag så jag pysslade bara med henne, hon va lite tjurig men hon är brunstig o sätter päls så det är ju inte så kon...

Av heraisolde - 29 augusti 2012 16:27

Idag har det väll varit ganska bra i skolan vi slutade ganska tidigt eller ja klockan 2. Nu blire att göra läxa  och sen ut till lilla Isolde och rida o fixa henne, det blir en sväng bort till banan för att trimma lite inför lördag för då blire hop...

Av heraisolde - 27 augusti 2012 18:39

Jaa idag började ju skolan... Bara massa information mm, fick sluta halv 12, LYX :D Efter det gick jag, Emma o Maja ner på stan och gjorde lite allt möjligt, åt glass provade kläder och köpte jordgubbar :P MUUMS! Sen följde Emma med mig hem o vi gjor...

Av heraisolde - 25 augusti 2012 17:46

Tävlade idag på hemmaplan, Ingelsta ;) Första klassen LB: Hera hoppade super och allt flöt på trots lite titthinder, hon hoppa mig nästan ur sadeln så bra hoppade hon! Dubbelnolla och precis utanför placering :-)   Andra klassen oxå LB: Hera va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards