heraisolde

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av heraisolde - 5 juli 2012 10:09

va hos Martina igår kväll o tänkte blogga men glömde lösenordet x) Så det får bli idag istället :)

Igår hade vi utläpp, morgon o kvällsfodring.. + att det är städvecka så jag o mamma åkte ut till stallet vid 7 på morgonen, fodrade alla hästar o släppte ut dom, sen började vi skura o dammsuga heela boxen o torkade galler osv, det va väll inte superkul men snyggt blev det!! :P Sen tog jag in Hera o borstade o pysslade o sen longerade jag henne lite lungt, tränade på att när jag säger skriiiitt ska hon skritta o när jag säger traava ska hon trava osv ;) Det gick helt ok men hon va lite trött, de va ju så varmt, men det är väll den riktiga sommar värmen antar jag..

När vi kom hem runt typ 5 så gick jag till Martina o vi bakade kladdkaka, o hade grädde o jordgubbar till, muums!

Idag vet jag inte va som händer riktigt, ska säkert va med martina o så ska jag ju så klart till stallet men när o så vet jag inte xD Fast de e ganska skönt att inte planera så mycket! :D det är ju SOMMARLOV! :D


// Julia :)


Världens bästa kanin <3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards